Tugce96kk 1 aylık bebegım var gaz sancısı çok fazla kimyon çayı demleyıp ıcsem bebegıme fayda eder mı sütten
EymeninAnnesi__ Tugce96kk eder canım rezenede içebilirsin . Bide totosuna zeytinyağ sür oda rahatlatır
Limonzeytin Tugce96kk sab sımplex damla kullanın gaz olayıma birebir bebeklere kaşığa 10,15 damla verince kesnlkle işe yarıyor biz hep onu kullanıyorz eczanelre sorun tavsiye ederler
Limonzeytin LmnLcheesecake gazı oldukça vereblrsn günde 4 kez verilebiliyor kuzenım tavsıye etmşti eczaneeye sordk nasldır diye başka damlalar işe yaramamştı 1aylktan beri sab simplex veriyoruz 4 aylık kızım hala kıllanıyorz
EymeninAnnesi__ Tugce96kk allah yardım etsin canım gaz çok zor kiraz çekirdeği alabilirsin e bebekten sıcak su felanda iyi gelir ılık suyla duş aldır çok durmadığında biz öyle yapardık 3 aylıkkende bitti gaz sorunu bizde
Limonzeytin Tugce96kk sdece emiyomu yoksa mamada veriyomusunuz kabızlk mama veriyosanz olablr benm sütüm aZdı mama veriyodum marka değişince düzelmişti.
Hunilininbirii Tugce96kk biogaia ve sab simplexi beraber kullanınca faydasını gördüm benim kızımda çok gazlı bide onu deneyin isterseniz
Limonzeytin mommyzx evt tek seferde enaz 10 en fazla 15 günde 4 kez veriliyr eczacımn tavsıyesi. Biz çk memnunz o damladan. Sab sımplex
mommyzx Limonzeytin bennde onu kullanıyorum da 5 5 5 veriyordum sabah öğlen akşam o yüzden sordum teşekkür ederim cevabınız için