Semanur1864 39.haftamda aynı şeyleri yaşadım. sancı aralarını ölçtüm sürekli. ananas bolca tükettim. yerleri sildim. sıcak suya oturdum sancılar her ne kadar zorlasada. Perine masajını yaptım. 39+2 de kızıma kavuştum. Açılmanızı kolaylaştıracak rahminizi yumuşatacak şeyler öneririm. İlk doğumum diye yalancı sancı demişlerdi bana. 40 ı bulur hatta geçer bile dediler. Dedikleri gibi olmadı vesselam😜