Ben 22 haftalığım ve yaklaşık 5 gündür her iki elimde uyuşuk yaşıyorum. Ben de araştırdım normal diyor ama geceleri uyutmuyor, bir şey tutamıyorum. Tuttugumu da hissetmiyorum. Mutfakta elimden birseyler düşürüyorum. Magnezyum da soda da içiyorum ama gecme ya da gerileme soz konusu değil henüz. Ah bu güzel hamilelik. Her gün yeni bir bölüm yeni bir macerası vallahi