B-et1 benim kaynanamin adı Dudu da ondan duru koyduk bizde onu kırmamak için kaynanam istedi duru koyun diye eşim de tek çocuk başka kardeşi yok bende kırmadım tamam dedim hiç işim düşünmedim yani şimdi 2.kizim olacak işte isim bulamıyorum ona yakın mı olsun başka mi olsun diye düşünüp kaldım 😃