zeynepsnl_6 derin1derin bir yönden baktığınızda normal doğum mantıklı zar için çünkü o sıkıntı hep olacak en azından o sancı ile birlikte zarinizda baskıdan yırtılmış olacak ve iki acı birden yasamayacaksiniz yani öyle düşünün.
derin1derin zeynepsnl_6 ay evet çok haklısınız bu açıdan bakınca. Ama ben bugüne kadar hiç bilmiyordum ve onun varlığının ayrı bir acısını yaşamıyordum ama resmen benimki aşağı düşmüş vajina girişine kadar bundan sonra acılı olabilir doğru diyorsunuz gerçekten
zeynepsnl_6 derin1derin bebeginizmi aşağıda tam anlayamadım benimkide doğum pozisyonunalmis inş kolay bir doğum geciririz