Arzuse Iyi geceler hanimlar Zeynep Kamil hastanesinde tavsiye edebileceğiniz Kadın Doğum doktoru var mıdır 37. Haftamdayim. Perinatologdan yeni gelebildim hiç bildiğim doktor yok.
Twinsmelek Arzuse Sadık Şahin’i önerebilirim size 5 yıl önce ilk gebeliğimde takibini hep o doktor yaptı baya da ilgili şuan uzak olmasa yine gebelik takibini ona yaptırırdım
Sellcan Arzuse Türkan Gürsu. Siddetle tavsiye ederim. Kızımda da onun hastasiydim simdiki gebeligimde de yine ona gittim. Zeynep kamil e gelmis gecmis en iyi dr
Kubra-ulas Arzuse gizem boz izceyhan ona talipliyim tatlı üslubu yerinde bir hanım ben çok beğendim çok güzel açıklamalar yapıyor
Arzuse DenzRya Bagirsaklarinda parlaklık vardı geçti çok şükür. Ama kalin bagirsakda genişleme var o yüzden Zey ep Kamilde dogum yapicam doktorlar hakkında hiç bilgim yok.
Arzuse Sellcan teşekkürler peki dogumhane bölümünden memnun kaldınız mı bazıları çok kötü yorumlar yapmış. Bana da söyleyenler hep memnun kalmış kafam çok karıştı.
butterfly4 @Twinsmelek her gittiğinizde yerinde oluyor mu peki, ben o hastanede henüz randevu aldığım doktora hiç muayene olamadım da hep asistanlar var
Twinsmelek butterfly4 bu gebeliğimde kendisine hiç gitmedim Zeynep Kamil ters kalıyor ama ilk gebeliğimde kep kendisi vardı
Arzuse Kubra-ulas bende bir kaç kişiden duydum o doktoru insallah normal gebe takip ediyorlardır. Birine bulabilirim.
Sellcan Arzuse ilk gebeligimde Türkan hanim baskentteydi 8 sene evveldi cunku. Sonradan zeynep kamil e gecti henuz doğum yapmadım. Dr umla konuştum baska hastanede dogum yapacağım takibimi 8 aya kadar Türkan hanim yaptı. Şimdi erdem hastanesi ne gectim
Bahrr Kızlar bende oraya gideceğim yanımda kayınvalidem de gelecek muayeneye alırlar mı yoksa dışarıda mı bekler?