Merhabalar arkadaşlar, yardımınıza ihtiyacım var.
Nisan ayında düşük yaptım , kürtaj olmadım doktorum cytotec ile düşük yaptırdı. Bir süre bekledim ama yaklaşık 5 aydır deniyoruz ve olmuyor. Çatlama günlerini vs. Her şeyi dikkat ederek yaptığım halde olmuyor. Düşük zamanındaki ise hemen ilk aydan olmuştu. Bu konuda yardımcı olur musunuz? Cytotec ilacını bilen kullanan var mı? Acaba bu ilaç yüzünden mi böyle oldu :(