qzm2022 3 aya yaklaşıyoruz hala biraz var tüyler, dökülecek diyorlar ama dökülmesede yer onu anası 😀😀 bende kaka için kosla oxi ile elimde çitileyip sonrada makineye atıyorum. Çok kakalı ve çıkmıyorsa bir gece koslalı suyun içinde bırakıyorum sonra güzel durulayıp sonra makinede yıkıyorum. Koslayı sıcak su ile kullanırsan daha kolay çıkıyor.