Elif927 valla cok basit geçti benim bende solunum sıktısi ile sezeyan oldum ama hiç zorlanmadım rabbim sized öyle nasip etsin kafanıza göre koymayın ben koymadım mesela hemşire geldi ilk kayısı suyu sonra kahve sonra üç iç demişti yada tam tersi 2 kere içtim baş ağrım da olmadı gayet iyidiyim