Damla060 Bende gaviscon kullanıyordum bazen fayda etmiyordu midemi rahatlatıyor ama yemek borumda yanma devam ediyordu. Bugün görüştüm doktorumla şuan adını hatırlamıyorum pembe kutulu yine bi şurup yazdı ve birde hap yazdı bunların zararı yok kullanabilirsin diye de özellikle söyledi yani. Zaten zararı olan bir şeyi neden versin. Baharatlı, acı, tatlı şeyleri fazla tüketmemek ve yatmadan en az üç saat önceden yemeyi bırakmak lazım dedi. Yüksek yastıkta yat dedi. Bu kadar kendi doktorunuza danışıp size uygunu hangisiyle onu kullanmaya başlayın bence çok zor çünkü geçmiş olsun. 🌺