Minibebe sırt üstü yatınca bebeğe oksijen taşıyan damarlara baskı olduğu için , minige ne yazikki yeteri oksijen tasinmamis oluyor. Bu da onu ve anneyi oldukça olumsuz etkiliyor . Ben 26 haftalığım . Sağıma bile yatamıyorum üç haftadi kaburga ağrısından , sadece sola yatıyorum . Arkama yastık koyup hafif yaşlanınca baya rahatlatıyor .