12445 38+1 olduk hamişler hala dönmemiş bu saatten sonra bebeği dönen var mı çok zor diye internette okudum çok merak ediyorum ve normal doğumdan çok korkuyorum
Senem11 12445 benimki 28 de dönmüştü şuan 35 haftalığım ve 32 de kontrole gittiğimde kanala girmiş demişti normal olucak büyük ihtimalle
Prenses34_annesi 12445 26 da dönmüştü 31+2 de pazartesi kontrolündedir baş asagiydi inşallah böyle devam eder güzel kızım 🥰
12445 Sanırım benimki dönmeyecek bi taraftan sezeryan olcam diye sevinir gibi oluyorum bi taraftanda dönse mi acaba diyorum kafam çok karışık
Zehra62 12445 insallah benim ilkide normaldi bana çok zor gelmedi aksine bende sezeryandan korkuyorum 😃