Nuem ben Şubat sonu Mart başı inşallah doğumum.
0-3/1-3 ay olarak
20 tane zıbın var uzun kollu kısa kollu askılı karışık
10 tane tulum şapka ve eldivenli olanlar var
5 tane de alt üst takım aldım.
Yenidoğan olarak 0-1 ay yani yalnızca 1 tane isimlş hastane çıkışı var.