Merhabalar. Yaa tam olarak nasıl anlatayım bilmiyorum ama ağzımın tadi bir garip yani sürekli farklı kötü 19 haftalık oldun bugün itibari ile ve bir ay kadar iyi hissetmiştim onun dışında sürekli ağzımda yavan ne yesem geçmeyen kötü bir tad bazı gebeler metal tadı gibi olduğunu falan sormuş ama öyle değil benimki çok farklı çok kötü yaa çok keyif kaçırıcı. Yaşayan sebebini yada çözümü olan anneler şu an size çok muhtacım 😞