Aysennii özel gibi aynı lütfi kırdar ben çok çok memnun kaldım dogumu da kesinlikle orda düşünüyorum yani marmara aklıma geldikçe o pis koku hemsirelerin suratsızlıgı gerçekten ben dogurmadıgım halde o gün kendimi hasta gibi hissetmiştim cok kötü bir psikoloji cok bogucuydu motivasyona en ihtiyacımız oldugu zaman bir de dogum sonrası yani hemsirelerin güleryüzü bile temizlikten önce gelir kendimi geçtim bir bebek icin en ideal hastane bence ki o zaman bir hafta kalmışlardı annem refakatçi olmuştu eve gelip sürekli ordan tiksindiğini söylüyordu annem cok titiz biridir zor dayandı tuvaletin ortak olmasına diyecek bir şeyim yok ama gerçekten hastane şifa yuvası olmalı hastalık saçmamalı tabi size kalmıs cok cok acil bir durum olmadıgı sürece düşünün orayı da derim 🙏🏻