emelsari262 süt beni daha beter yaptı, sağlam midemi bile bozuyor o kadar yakıyor ki anlatamam. Bünyeden bünyeye değişebiliyor. Önerilen herseyi ama herseyi yaptım yedim içtim, yok yok yok gaviscon şuruptan başka birşey işe yaramıyor. Haftada bir şişe bitiriyorum resmen. Öyle bir mide yanması ki kusturuyor bile bazen, gavisconun bile etki etmediği zamanlar oluyor. Ben de çok zorlanıyorum mahvoluyorum şu yanma konusunda.