Hanımlar merhaba 4 aylık hamileyim ve 2 aydır kokulu akıntı ile uğraşıyorum hergün bildiğiniz normal ped takıyorum ve doktorların hiçbir yorumu yok anlamadım. Bir doktor 2 li fitilden verdi biraz geçer gibi oldu yine başladı.. Koku artık dayanılmaz bana göre.. Yaşayan var mı? (rengi hem sarı hem kokulu)