Cnstpc büyüklerin herseye bir itirazı var zaten, herşeye bir kulp takıyorlar. Siz eşinizle beğendiyseniz, içinize sindiyse kimseyi dinlemeyin. Çocuk sizin. Bizim de oğlan olsaydı eğer Aslan koyacaktık, ta cinsiyeti öğrenmeden söylemiştik kayınvalidemler hayvan adı diye kafamıza uçtular resmen 😱 kızımız oluyor nasipse 8 aylığız, daha doğmadı bile hala geçen gelmiş diyor ikinci erkek olursa Aslan koymayın????? Bi bu doğsaydı bismillah dedim. Allah nasip ederse de çatır çatır koyucaz, eşim de ben de çok seviyoruz ve daha evlenmeden öncesinden beri hayalimiz olan bir isim.