BBuseY amin canım 2. Gebeligim . İlk gebeligimde öyleydi ama aşırı iri olmadı 3300 gr doğdu gününü yakalıyorlar sonlara doğru hatta doğuma son hafta kala kızım 3 hafta önden gidiyordu doktor bile şaşırmıştı . Çok önemli degil kilo ya dediğin gibi sağlıklı olsunlarda