Merhaba kızlar sezeryanla Prensesimi kucagıma aldım çok şükür iyi gecdi amma narkoz Pskolojik durumlar yarada biliyor 38+4kızımı 3400 qram dogdum Sadece ilk defa ayaga kalkış ve buyuk tualet acı veriyor Birde yururken açılıyor agrısı geciyor insanın Sakın korkmayın Hepinize iyi şanslar🤲😘🥰