36 haftalığım kızlar sabahları bide gün içinde falan akıntı oluyo sık sık ve eskisine göre daha sıvı biçimde oluyo merak ediyorum normalmi acaba böyle olması bildiğin damla damla bembeyaz seklinde biraz açık yazdım kusura bakmayın anlatmak için 😂 doktoruma sorsam akıntı hakkında normal dicek ama bu kadar sıvı seklinde olması ve sık sık olması normalmi çünkü bıktım artık wc gitmekten