Nino05 aile hekimine gidip idrar tahlili verin zaten çıkar enfeksıyon varsa ilac yazar doktor zateb bende hep dikkat etmeme rağmen enfeksıyon çıkıyor doktorum gebelikte bunun çok normal olduğunu ancak ilac tedavısıyle geçeceğini söylemişti geçmiş olsun tekrardan