Nessy bi doktora görünün bir an önce ben de temmuzda böyle değer düşüklüğü yaşadım kimyasal gebelikmiş bikaç gün sonra yoğun kanamam başladı düşükle sonuçlandı, sağlıklı gebelikte Beta düşüşü bu zamanlarda olmaz diye biliyorum, hakkınızda hayırlısı olsun