Kızlar selamlar. Dün nişanım gelmişti. Bugün doktora gittim ntsde sancı çıkmadı ama dünden beri sadece alt kasıkkarıma ağrı girip çıkıyor. Sabahtan beri düzensizdi. Şimdi kontrol ediyorum 10dk 1. Ancak anlatılan gibi sırttan giren belden giren çok çok şiddetli bir ağrı değik. Direkt kasıktan giren ama tabi uykudan uyandıran bir ağrı. 40. Haftadayım. Gerçek doğum sancısı mı bilemiyorum.