Kızlar geçen cumartesi ağrıyla acile gittim idrarımda kum çıktı progestan 200 fitil olarak kullaniyorum muayne oldum rahim ağzında sıkıntı yok dedi ama kasıklarımda iki gündür belimde ağrı var yaşıyan varmı çok su içiyorum ama bu kum dökmek uzun surermi😔yarın sabah yine doktora gidicem