Seyma-1410 mesela o bahsettiğim yani ayaktayken sanki böyle ıslanıyormuş gibi gelen akıntı 2 gündür sabahları oluyor. Enfeksiyon çıkmıştı ilaç kullandım sık sık idrara çıkıyorum ama gece yatıp taa sabah çıkınca tuvalete enfeksiyon mu nüksediyor tekrar acaba diye düşünüyorum. Bikaç gün daha böyle devam ederse gidicem tekrar doktora. Benim öyle ağrım sızım yok ama oğluşum hareketli kasılıyor toplanıyor kaburgalarıma batıyor bazen buda normaldir heralde