kizbebekannesii Bende tiroid hastasıyım ilaç kullanıyorum endokrin bölümü için dahiliye doktoru hasta adına sistemden en yakın endokrin bölümüne randevu için istek yapıyor daha sonra hasta 182 yi arayıp endokrin bölümü için randevu alabiliyor.Benim dahiliye doktorum öyle yapmıştı.Yani direk 182 yi arayıp endokrin bölümü için randevu alamiyosunuz.Ben direk 182 arayıp endokrin bölümü için randevu istedim beni önce dahiliye doktoruna yönlendirdiler.Doktorla konuştuktan sonra endokrine randevu alip gidebildim.Gerçi bütün devlet hastanelerinde sistem aynı islemiyo şehirden şehirede fark var bizzat yaşadım ordan biliyorum canım.ihmal etme biran önce tedaviye baslamalisin çok önemli çünkü..