Elizzada bende 20+3 üm benimde öyle. Bazen ev işi vs yaparken akşama kadar hissediyorum ertesi gün hiç yok mesela. Bende ilk başta kuruntu yapıyodum burda okuya okuya alıştım canım korkma. 2 gün önce akşama kadar hareketliydi 2 gündür akşamları bi kere vurursa vuruyor deyse yok 😀 bide bu aralar kendilerine uyku düzeni falan yapıyolarmış normalmiş bikaç gün hissetmemek😀bazen karnımı sallıyorım hareket etsin diye annem gülüyor kızıyor o senin keyfine göre hareket etmez rahat bırak çocuğu diye 😆