Dün gün içinde yoruldum neredeyse günümün yarısı ayakta geçti diyebilirim
ama Bebeğim dün çok hareketliydi fazlasıylaa ,
tekmelerin hareketlerini ben hissediyordum istemsizce mutlu olup gülüyordum ama dün akşamdan bu akşama 2 kez ancak hissettim normal mı acaba çok moralım bozuldu 20+5 günlüğüz