Kızlar iki üç gündür alt karnımda bir ağrı var ama şiddetli bi ağrı değil 13+3 tek yumurta ikizi hamileyim endişelnemem gerekiyor mu acaba sabah da sağ tarafımda ayağa kalkarken bi bıçak saplaması gibi bi ağrım oldu ama o geçti alt karın ağrım devam ediyor yaşayan varmı