Cns_yldz13 Doğum zamanı için hediyelik yaptırdınız mı dağıtmak için? Yaptırdıysanız nereye ne kadara ne yaptırdınız acaba annişler 🥰
Aleynaerayy22 Cns_yldz13 dolap uygulaması varya canım ben oradan yaptırdım bir kız yapıyordu kokulu bebek şeklinde dolapta yapıştırmak için magnet tanesini 3 buçuğa mı ne yaptırdım 30 tane bide çikolata aldım Instagram dan oda yakında gelir
Akbalikk Cns_yldz13 Cns_yldz13 https://ty.gl/gdmvv9tdyi trendyolda bu saten tokalardan sipariş verdim 30 tane 3 renk çok tatlılar tavsiye ederim
Cns_yldz13 denizarenmom burada biri yaptırmıs tanesi 5₺ den epoksi anahtarlık instagramda oraya yazdım şimdi bende cok uygun geldi açıkcası normalde epoksi anahtarlık 10-15 ten asagıya yok
Babyaksu Tema vakfından magnet yaptırdım bir süre sonra atılacak bile olsa bağış yapmış oluyorsun tavsiye ederim
mimar_anne Makrome anahtarlık yaptırdım tanesi 4,5 dan 30 tane instgaram da sadecemakrome Rabia Yılmaz diye bir kız yapıyor
denizarenmom Cns_yldz13 tesekkur ederim biz 25 haftalik olduk daha isim yok😂 karar verince yaptiricam
RabiaMirze denizarenmom instagramda cikolatadeposu yani magnet açacaklar 6 yada 6,5 tl di yani 100 çikolata 25 magnet 310 tl civarı bir ücret ödedim 🌸
RabiaMirze Efsun1 instagramda cikolatadeposu yani magnet açacaklar 6 yada 6,5 tl di yani 100 çikolata 25 magnet 310 tl civarı bir ücret ödedim 🌸