Herkese merhaba. En son nst sonucum için post açmıştım başka doktora gidecektim sancın çok yoğun deyip müdahale etmediği için. Aynı gün gece eşim işe gitti. ⅔ gibi sancı girmeye başladı. Yalancı sancı sandım. Tam 35 haftalık olmuştu. Neyse uyudum. Çamaşırımda hafif ıslaklık vardı idararımı kaçırdım sandım. Üzermi değiştim lavaboya gittim. Kesik kesik yoğun su geldi ama idrar diyorum doğumu kondurmuyorum kesinlikle. Sonra bi üşüme geldi. Donuyorum ama sancımda 5 ve 3 dakikada bir geliyor. Eşimi aradım gel kötüyüm diye. Ilık duşa girdim. Eşimde dedi ki serum takarlar iyi olursun. Hastaneye gittik. Nst takıldı sonra ebe muayene yaptı çatı için ve doğuruyorsun 5 cm açıklığın bar hemen yatış dedi. Şok oldum. Ebe elini sokunca suyum boşaldı zaten. Sonra doktorum geldi açıklık 6 cm dedi. Çok korktum ama normal doğum istiyordum. Bir anda kondom bebeğe baskı yapıyor diye beni acil sezeryana aldılar yarım saat içinde. Bebeği hemen çıkardılar onda sıkıntı yok ama yumurtalıklarım çok büyük boyuta gelmiş ve ödem olmuş. Dpkunulduğu içinde kanama olmuş ve kanama 40 dakika durmadı dayanamıyordum. Doktorum almamak için direniyorum dedi. En son çekiştirmelere dayanamadım bayıltın dedim. Dikerlerken tekrar yarım uyuşuktum. Donuyordum. Bebeğin solunum sıkıntısı karaciğerinde kireçlenme çıktı. Ama kilosu 3330 çok iyiydi. Hala küvezde vermiyorlar. Ben bugün taburcu oldum. Kanamamdan dolayı dikişli yerimden yumurtalığıma kadar boru takılıydı kan be ödem geliyordu. Çıkardılar ama dikişimden keserek. Şuan çok canım acıyor sezeryan olduğum kabul ettiğim için pişman oldum ama boşluğuma denk geldi sanırım. Doktorum sancım için erken doğuö içim hiç önlem almadı hala kızgınım…