GzdeBilgeYlmaz Merhaba kızlar herhangi bir korkum olduğu için değil de son zamanlarda çatı muayenesi olanların kanaması olduğunu duydum çevremdeki yakınlarım da olmamı önermiyor önceden bu tür şeyler mi vardı diyerek kararsızım sizce gerekli mi fikirlerinizi bekliyorum
EsraEfe GzdeBilgeYlmaz 37 ve 40. Haftada olmak uzere 2 kere cati muaynesi oldum. Ne kanamam ne lekelenmem oldu. Normal dogum dusunuyorsan uygunluk durumunu tespit edebilmek icin yapiliyor. Sezeryan istiyorsan gerek yok
Maviii GzdeBilgeYlmaz adı üstünde son haftalarda yapılıyor, yoksa açılma olup olmadığını nasıl anlayacak doktorlar, ah bu insanlar ne çok biliyorlar. doktor zaten kanaman olur akıntın olur şeklinde uyarma yapıyor. korkulacak bir şey yok bence
NurtenOvaKolay GzdeBilgeYlmaz Perşembe günü oldum catı muayenesini. Kanamam da olmadı muayene olurken ağrım bile olmadı. Doktorum bile diyor kişiden kişiye değişir diye. Rahat ol korkma
SuheylaCem GzdeBilgeYlmaz 37.haftam bugün ve çatı muayenesi oldum.Kanama vesaire olmadı.Burada okuduklarım gibi kötü geçmedi.
GzdeBilgeYlmaz EsraEfe bende 37 nin içindeyim doktor 38 de yaparız diye söyledi normal doğum düşünüyorum
hafsa2020 GzdeBilgeYlmaz kanama abartcak kadr olmuyor ki cnm 1 2 damla oldu bende normal doğumsa genelde yapıyo doktorlar yinede konuş doktorunla
GzdeBilgeYlmaz hafsa2020 buradada okumuştum cnm muayene sonrası bayağı kanaması olanlar olmuş bilmiyorum ki doktoruma güveniyorum aslında ama bakalım artık 🤷🏻♀️
Minnakkkk GzdeBilgeYlmaz ben bugun yaptırdım kanamam ya da lekelenmem de olmadı normal Doğum düşünüyorsanız yaptırılmalı sonuçta çatının musaıt olup olmadığına bakılıyor normal Doğum dıye saatlerce sancı cekıp çatı darlığından doguramamk kötü bısey olsa gerek.ki zarar veren bısey olsa doktorlar nedenyapsın kı bunu ahhh şu cok bılmıs eskıler 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
SinemOrkun Şu eskiden böylemiydi vs lafları beni geriyor. O zaman telefonda kullanmayın uygulamaya da girmeyin eskiden telefon mu vardı? Eski eskide kaldı. 2018deyiz.
dimpllle GzdeBilgeYlmaz bende iki defa oldum canim kendini kasma ne acı oldu ne kanama oldu bende 3 4 saniye anca suruyor ztn
SuheylaCem Cannur Doktor eline jel sürüp iki parmağıyla vajinanızı yani kemiklerinizi kontrol ediyor.Böyle yazınca ürkütücü gelebilir ama ben kendimi kasmadım ,derin derin nefes aldım o nedenle acımadı.
Ilkgozagrimiz GzdeBilgeYlmaz valla banada demisti doktorum cati muayenesinden sonra kanama gelebilir korkma dedi ama hic bisey gelmedi cok sukue
sinifcianne GzdeBilgeYlmaz ben de bugun yaptırdım burda yazılanlar benı korkutmuştu ama inanın saniye süruyor ve hiç hissetmedim ben hiç korkmayın ve kasmayın ben tedirgin olmama ragmen hiç acımadı çok basitmiş😃
Tubagrnc GzdeBilgeYlmaz benim doktorum yapmayacağını söyledi bi faydası yokmuş o yüzden gerek de yok dedi boşuna kasma kendini doğum zamanın gelince görücez zaten önceden bakmanın bi anlamı yok ki dedi bana mantıklı geldi
SuheylaCem Cannur Ben normal doğum istiyorum ,doktorum o nedenle yaptı.Normal doğum isteniyorsa yapılmalı diye biliyor