Gkcngkc o haftalarda oluyor, renksiz gelmişti benim de ama adet gibi hissettim hemen koştum bakmak için insan tedirgin oluyor. 10+6 dayım bu hafta yaşamadım çok fazla ama az az oluyor. Herkeste değişiyor sanırım, vücut yapısı, vajina ile bağlantılı olabilir. Ama hamilelikte bu tür akıntıların normal olabileceğini okumuştum.