Mysmrt Mooor22 ben kızım olsa ecem koyacaktım Ece Türkçe ve kraliçe anlamına geliyor ecem de kraliçem oluyor ama oğlum oluyor koyamadık 😄
AzraFarah Mooor22 nefes, ömür,revan ben kızımda çok istemiştim ama olmadı, Zeynep Sena koyduk, ikinci bebeğime hamileyim kızım olsa Gökçen koymayı düşündüm
Mooor22 Mysmrt 😂olsun hayirlisi olsun bizim daha cinsiyet belli deyil haha eşimle erkek kız karar veremiyoruz erkek cihan olucak ama kız belli deyil😂
Civcivannesi-38 Mooor22 efnan ,Aysima , nursema, almira , aymira , Amine , Hifa Su, Hafsa bunlar çok hoşuma gidiyor ya😇😍😍 hangisini koysam ay kızım mı olacak acaba ki🥰😇
Mooor22 Civcivannesi-38 güzel isimler biz duru ,afra,asel, ada fela ama bakalım adıyla gelir kuzum zaten Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah