Betul0707 Kızlar merhaba ikiz oğullarım olacak birinin adı Kaan olcak sizce diğerine hangi ismi koymalıyız
Ada-Uras-Asya Betul0707 Kaan we karan. Mert we yiğit. Uras we Aras. Yağız we ayaz. Yiğit we yasin olabilir aklıma bunlar geldi hayırlı olsun
Morning-star Betul0707 biz de oğluslardan birine Ege ismini koycaz. Digerine Kaan diye düşündüm ama dogru yazılışı Kağanmıs. Oyle olunca da vazgectim gibi ama emin diilim☺️
_mmmmellek Morning-star benimde ikiz oğullarım olacak Allahın iziniyle Renat ve Murat düşünüyoruz ne kadar güzel bilmiyorum artık🙄🙄🙄
Morning-star _mmmmellek En kötü karar kararsizliktan iyidir hesabi ismi koyunca insan alışıyor da iste karar verene kadar bin tane sey dusunuyorum😅 Renat ne demekmis ilk kez duydum☺️