Kızlar merhaba💎
Şimdi bu doktorlar bana bu çocuk yaşamaz dediler ya,ameliyat olması şartmış ,ben lazımlı yerlere baş vuru yapıyorum,elimden gelen neyse artık sonuna kadar yapıcamda.İşte birden olmadı,ben o parayı toparlayamadım,bebeyimi toprağa verirsem alacaklarıma bakıb çok üzülürüm,ağlarım diye ben hiç bir şey almadım.Bir tek Anneme sürpriz yapıyım diye,pembeli hastane çıkışı 3lü takım bir şey aldım,dahada hiç bir şey almadım,26 hafta olduk sizce almalımıyım?Yoksa son ana kadar bekleyeyimmi?İçim bir yandan rahat,oğlumun tüm çocukluk giysileri,zıbınıydı,avır ,zıvırıydı her şeyini yıkayıp,ütü yapıb hepsini saklamıştım.Unisex rengler aldığım için ,kız,erkek çokta fark etmiyo,gerekirse 2 3 gün idare eder beni.Sizin fikirlerinizide almak isterim.Önceden teşekkürler😘😘