mrsperaa Kızlar karnımda ve göğüslerimde aşırı kaşıntı oluyor kaşıdıkca daha çok kaşıma isteği oluşuyo çok kötü durumdayım resmen psikolojim yerle bir oldu kaşıdıkça karnım ve göğüslerim kıpkırmızı 😔
Gozde5 mrsperaa kan değerlerinize baktırin karaciğer enzimleriniz yukselmis olabilir . Kaşıntıya hindistan cevizi yagi iyi geliyo bilginiz olsun
Ellove mrsperaa yağ kullan bol bol benimde cildim kuru o sebeple kasiniyor ama kaşima sakın çatlar vucudun
Nurellaaa_ mrsperaa kaşırsan çatlağın olur. Suyu fazla içip sürekli nemli tutman gerekiyor. Ben çok kuruduğum zaman hametan kullanıyorum vücuduma
mrsperaa Ellove tamamdır kaşımamaya çalısıcam ama ben daha 11 haftalığım çatlama şimdiden olmaz herhalde
Ellove mrsperaa kullandigin bir ilacta yan etki yapmis olabilir bence ihmal etmeyin. Ilk zamanlar kasinti olmaz dediginiz gibi daha minicik kilo aliminizda cok olmaz 0
mrsperaa Ellove sözde organik olan bi çatlak kremi kullanıyorum sanırım o yan etki yaptı 2 gün kullanmıcam bakalım düzelmezse cildiyeye gideriiim ☺️
Asildilekkkkkk17_ mrsperaa benim aynı kaşımaktan yara oldu hep 17 haftalığım bide bu kadar erken çatlama olmaz herhalde
Asildilekkkkkk17_ mrsperaa yok çok kaşınıyor sebebini bilmiyorum göğüslerim çok büyüdü karnımda baya çıktı çatlicak herhalde göğüsümün alt kısmı alerji olmuş ama
Sevut mrsperaa gebelik alerjisi olmuş olabilirsin sakın bitkisel yağlar kremler falan kullanma direk karaciğer enzimlerine baktır değerler normalde cildiyeye git krem ve losyon verir aynısı son 3 aylık dönemde yaşadım