Smyye_ozkynk evet şuan tam yukarı da değiliz göbek deli altinda hizasindayiz :)) son haftalar da çok sık idrara çıkmayı duydum bebeğin baskı yapmasından oluyor dediler. Ama ben başından beri böyleyim geceleri 3.4 defa kalkıyorum yatana kadar kaç defa gittiğimi saymayi ben şaşırdım. Enfeksiyon falan yok çok şükür ama bu durumda endişe ettirdi çok sık çıkmayı. Doktoruma da sormayı unutuyorum yavrumuzu görme heyecanından aklımızda biesey kalmıyor