Ebrus25 normal Doğum planlıyorduk bebeğimin suyu azdı 36ncı haftamda ağrılarımla hastaneye gittim bebeğimin suyu gelmiş 24 saat suni sancı verildi açılmam olmadı 1,5 la kaldık sezaryene girdim o yüzden
Doğum sırasında bişey hissetmiyorsun sadece tedirginsin o kadar
Sonrasında ağrıların oluyor tabi ben şimdi 22 günlüğüm işimi gücümü yapabiliyorum ama ağrılarım hala var