esmerella37 11-12-13-14-15 sıralaması bunlar ben 11-13-14 degerlendirdim sizce bugunude degerlendiriyim mi ? https://imgyukle.com/i/JBnUzM
esmerella37 Pasakizi bugunu degerlendiremedik ama yumurtlama gjnlerimi full degerlendirdim insallah tutmustur 🥰
Busraterim esmerella37 bence imkanınız varsa bu sabahı da bi değerlendirin sabah saatlerinde erkek spermleri daha hareketli ve kaliteli oluyomuş sanırım ve regl döneminize kadar da denemeye devam edin bence bide şu tavsiyeyi verebilirim zor biliyorum ama gerçekten kafaya takmayınca bebek odaklı düşünmeyince vücut daha rahat hissediyormuş kendini rahat olmaya çalışın inşallah gönlünüze göre olur her şey
esmerella37 Busraterim amin insallah cnm yaaa sabah yapamıyorum calısıyorum malesef birazdan ise gidicem
H-a-pp-y Çatlama gördükten sonra ki günü de değerlendirmek gerekiyor mu? Dün çatlama gördüm değerlendirdik, bugünde değerlendirmek gerek mi ?