ozgepere Merhabalar, şuan 37+5 ğünlük hamileyim ve yakında doğumum olacak. İzmirde önereceğiniz çoçuk doktoru var mıdır? Şimdiden götürceğim doktoru belirlemek istiyorum
Alparslaninanneesii ozgepere merhaba Karataş hastanesinde Zelal hanım var özel hastane düşünürseniz. Devlet de düşünüyorsanız Çiğli eğitim araştırmada Dilek hanım var öneririm
babysevgi ozgepere ben ilk kızımı görkem astarcıoğluna götürdüm 2 yıl boyunca şimdi cocugum doğunca yine ona gideceğim nasipse . Hem anne hem doktor sizi cok iyi anlıyor emzirmeyi cok desteklıyor ilaç gerekmedikce vermıyor bile
Gamzer ozgepere Doğumumu Gözde hastanesinde yaptım. Oğlum şuan 6 aylık her ay kontrole de Gözde hastanesine götürüyorum. Doktorumuz Liya Alkılıç ben çok memnunum. Kendisi bebeğimin tüm muayenelerinde çok ilgili. Tavsiye ederim 🙂