Mrb guzel anneler . Sezeryan enfeksiyon u olup yanlardan dikisleri açtırılip içlere ilaç bırakılan oldu mu? Ardından kenarlara dikis atılıp telrar enfeksyonu devam eden sureciniz nasil oldu ,anlatır mısınız? Enfeksyondan dolayi karnimda agri var ayaklarim sisik. Artik parmak uçlarım kanıyor. Ayak topuklarim komple ayaklarim sızlıyor. Bu durumları yaşayanlar paylasir misiniz