Meltem19 ben dogadanın Zencefil limon cayıyla atlattım. Birde bulandıkca beyaz leblebi yiyordum. Limonlu acık cay ve limonlu soda da işime cok yaramıstı. Tabii ben sanslıydm benim cok bir bulantım olmadı hic de kusmadım.naneyi bir internetten arastır derim. Kekik, adacayı ve biberiyenin dusuklere sebebiyet verdigini okumustm. Naneyi bilmiyorum.ama dıktorum soyle bisi demisti. Eger bitki cayı iceceksen ayni cayı arka arka 3 gunden fazla icme vucudunda yıgılım yapmasn dedi.zencefilin de taze olanını tuketmesm zararlı olabilir diye sadece cayda oldugu kadarını. Birde bol bol su ic...