Lavinyaa8 o konuda korkma hiç ben Ümraniye’de yaptım ilk doğumu bi kadın normal olsun diye istiyodu bebeğin kilolu riske atma sezeryan yap diye baya ikna etmeye çalıştılar, en ufak bişeyde onlarda sezeryana çeviriyo hemen. Ama ben sancı çekerken yanlız oluyoruz ya bide ayakta dolanmaya filan izin vermemişlerdi o beni korkutuyo. Şehir hastanesinde de öyle mıdır diye düşünüyorum