SedAvsar8 Ben doğum sigortası yaptırmıştım. 8 muayene hakkim vardı, bittiğinde muayenelere ücret ödemeye başlamıştım. Hastanede analık halinden yararlanmak istiyorum dediğimde 180 tl ödüyordum. Yararlanmak istiyorum diye belirtmedigimde muayene 250 tl oluyordu. Bu analık halinden de sadece hamileyken yararlanılıyor canım. Her muayene ye gittiğinde söyle analık halinden yararlanmak istiyorum diye