Suna34 Çok geçmiş olsun canım Allahım şifa versin.🤲🏼Gidin bi muayene olun en azından kadın doğum doktorunuzdan imzalı kağıt almayana kadar herhangi bir işlem yapmazlar, ama yapılacak olan işlemler hakkında bilgi alın sonrada kadın doğum doktorunuzla görüşün. Yapılacak olan işlemleri söyleyin o da onay verirse ancak öyle size diş tedavisi yapabilirler.
Bende kadın doğuma gittim anlattım işte; dişimi, ağrısını, yapılacak tedaviyi o da onaylı kağıt imzaladı. Acil bir işlem varsa ve dayanılmayacak kadarsa her türlü tedavi yapılabilir diye tabi kanal tedavisi olduğu için röntgen çekilmeden yapılmalı demişti. İznimizi aldık yaptırdık çok şükür ağrısından da kurtulduk. Yani bende 7+5 haftalıkken diş ağrısı yaşadım doktora gitmemek için direndim resmen 9+3’e kadar dayanabildim sonradan 1 kanal tedavisi 2 dolgu yaptırdım. Şu an 16+3 haftalığız bi sorun sıkıntımız yok çok şükür.🌺.