berencisil_ Kızlar bugün 3 kez hıckırık tuttu korkmalımıyım acaba çok fazla hareketli de değildi hıçkırık tuttuğu için halsiz mi kalıyo analamadım ama bi korku sardı hareket ediyor da işte 3 kez tutunca bi günde sizede oluyo mu
Derya_gumus berencisil_ bendede bir iki defa oyle olmustu hatta birgun 4 defa falan hickirmisti bende korkmustum suan 37+4 üm bi sıkintı olmadi o iyi birseymis canim
Ayshenur berencisil_ sıkıntı yok canım hıçkırık da hareket olarak sayılıyor diye biliyorum ve hıçkırığı benim çok uzun sürüyor 5 dk falan birde bu bebeğin sağlıklı olduğunu gösteriyor muş
berencisil_ Derya_gumus insan korkuyo artık zaman daraldıkça daha da bi stres oluyorum ya psikoloji gidiyo iyicw
ikona berencisil_ yok yok korkma doktoruna da sorabilirsin. Benimkini de gün icinde cok tutuyor bide bazen çok uzun sürüyor. Yediklerine de dikkat et mesela ben ayran icince cok tutuyor😂
berencisil_ ikona bi dün birde geçen hafta sanırım o zaman başıma geldi böyle doktorada demesini unuttum ama aynı şeyleri diycektir zaten teşkkür ederim canım 😊😊🤗