17papatya Kızlar adetime 5 gün var bu akşam erken gebelik testi yaptım ilk 5 dk da içersinde gölge gibi biseyler çıktı 2 gün önce de aynı markanın testini yapmıştım hiçbirşey çıkmamıştı gebelik olabilir mi acaba
Pemberuya 17papatya 2 gün sonra tekrarlayın bence daha net çıkar benim de 3 gün kala net çıkmıştı canm☺️
Baharks Eğer cizgi beyaz gibiyse kendi cizgisidir testin ama pembemsiyse olma ihtimali yüksek birde şüpheli ilişkinin üstünden 12 gün gcemeli isterseniz sabah tekrar yap hayilriis olsun:)