Kızlar 34 haftalık hamileyim gebeliğimin başından beri kanım düşük ferrum kullandım olmadı komfer fol verdi doktorum olmadı günde 3 kere iç dedi olmadı kan değerim hep 9 da idi bugün kontrol günümde doktorum dediki serum baglicam kullandığın bütün ilaçları bırak olacak gibi değil doğumda sıkıntı yaşarız dedi. Ferinject diye bir ilaç verdi onu seruma sıktılar . Öyle kan takviyesi aldım yani kullanan var mı aranızda merak ettim bu arada ben anemi taşıyıcısiyim